Nieuwe Viscommissie

Maandag, 12 januari 2015

Twee leden hebben zich bereid verklaard dit jaar recreantenwedstrijden te organiseren.

Het bestuur is bijzonder verheugd dat twee leden van onze vereniging zich bereid hebben verklaard om in 2015 de viswedstrijden voor de recreanten te organiseren. Het zijn Kees Sprado en Ursus de Boer. Op de afgelopen bestuursvergadering hebben zij hun voorstellen gepresenteerd en het bestuur is hier unaniem mee akkoord gegaan.

Nieuw is de opzet van het prijzengeld. Er zijn voor de eerste drie plaatsen prijzen beschikbaar:
een bon van Amazone, de keurslager of een slijtersbon ter waarde van € 10,00 waaruit een keuze kan worden gemaakt.

De nummers 6,9,12,15 enz. krijgen  een cadeaubon van € 5,00 van Amazone.

De recreantenwedstrijden zullen in eerste instantie worden gevist vanaf de haven. Inschrijven kunt u op de dag van de wedstrijd op de haven. Zij worden allemaal op ZONDAG gevist. Onderstaand zijn de data aangegeven waarop de viswedstrijden zullen worden gehouden: 26 april, 10 mei, 17 mei, 31 mei, 7 juni, 14 juni, 21 juni, 5 juli, 19 juli en 26 juli.

Het inschrijfgeld bedraagt € 2,00 per wedstrijd. Mocht iemand een boot nodig hebben dan worden deze door de Vereniging gratis beschikbaar gesteld (voor zover deze beschikbaar zijn en niet verhuurd).

Al met al een prachtig initiatief wat van harte door het bestuur wordt ondersteund!