Peter van der Linden benoemd tot Lid van Verdienste

Donderdag, 11 mei 2017

Tijdens de woensdagavond 10 mei gehouden is Peter van der Linden benoemd tot Lid van Verdienste.

Tijdens de op woensdagavond 10 mei gehouden Algemene Ledenvergadering van de Leerdamse Hengelaarsvereniging De Snoek is aftredend bestuurslid Peter van der Linden met algemene stemmen benoemd tot Lid van Verdienste.

Peter van der Linden maakte sinds 1992 deel uit van het bestuur van De Snoek.  In de periode 2000 – 2016 was hij achtereenvolgens 2e voorzitter en voorzitter. Zijn benoeming tot Lid van Verdienste werd door voorzitter Kees Kool (links op de foto) onderstreept met een oorkonde en een bos bloemen.