Jubilarissenavond 2018

Vrijdag, 16 maart 2018

Jubilarissenavond 2018 : een weerzien en sterke verhalen!

Jubilarissenavond 2018

Op 14 maart heeft weer de traditionele huldiging plaatsgevonden van onze jubilarissen. Dit jaar waren er 28 jubilarissen. Tevens hebben we nog drie jubilarissen gehuldigd die bij de vorige gelegenheid niet aanwezig konden zijn maar het wel zeer op prijs stelden om alsnog hun speldje in ontvangst te nemen. Van de jubilarissen zijn 15 leden 25 jaar lid, 12 leden zijn er 40 jaar lid en 4 leden zijn er 50 jaar lid. Een aantal leden kon helaas deze avond niet aanwezig zijn. De voorzitter reikte aan ieder van hen het bijbehorende speldje uit en aan de 4 leden die al 50 jaar lid zijn werd een fraai porseleinen Snoek uitgereikt. Na afloop nog een gezellig uurtje met elkaar praten waarbij uiteraard de sterke verhalen niet van de lucht waren. Vooral dank aan Loes en Dirk Groenenberg voor de uitstekende verzorging van de hapjes en drankjes.

Klik op de foto voor de hele fotorapportage