Archiefcommissie

Sinds een aantal jaren functioneert er binnen onze vereniging een archiefcommissie. Rond 2012 kwamen we tot de conclusie dat er een enorme hoeveel correspondentie, krantenartikelen, foto's contracten enz. aanwezig waren die door de opeenstapeling niet meer toegankelijk waren. Oud bestuursleden droegen hun persoonlijk archief over en dat werd dan maar opgeborgen. Naast de hoeveelheid ruimte die dit in beslag nam waren er ook veel dubbele stukken aanwezig.
Een aantal leden die kennis hadden van archivering en de vereniging heeft zich toen aangeboden om "ordening" te brengen in deze chaos.
Jaap Kolijn, oud-secretaris had de nodige kennis om een opzet te maken en daarnaast was oud-voorzitter Eddy Belder bereid om zijn onmetelijke kennis in te brengen. Jan Bruins nam het financiƫle gedeelte voor zijn rekening.
Na een aantal jaren is er nu een georganiseerd archief aanwezig waarin makkelijk zaken zijn op te zoeken.

Mocht u zelf nog in het bezit zijn van stukken of b.v. foto's dan kunt u die altijd inleveren bij Jaap Kolijn of Jan Bruins.

Archiefcommissie bestaat uit:
Jaap Kolijn 078-6136751 emailadres:  Snoekleerdam@usanet