Verkooppunt

Het Toeristisch Informatie Punt van Leerdamglasstad.nl (Kerkstraat 55) is in verband met de overgang naar een andere stichting gestopt als verkooppunt van de Vispas !

Het nieuwe verkooppunt is:

Wagensveld Hengelsport in Rhenoy (Lingedijk 60a).
Naast de mogelijkheid om je Vispas "online" aan te vragen is er ook een verkooppunt waar je de Vispas, Jeugdvispas of de jeugdvergunning kunt aanschaffen.
Je ontvangt dan tevens direct de lijst van viswateren en bij aanschaf van de (jeugd)Vispas een Voorlopig Bewijs van Inschrijving. De definitieve Vispas ontvang je binnen drie weken van Sportvisserij Nederland.

Bij  Wagensveld Hengelsport in Rhenoy (Lingedijk 60a) kunt u de Vispas aanvragen en daarmee tevens lid worden van de Leerdamse Hengelaarsvereniging De Snoek.
U kunt daar alleen met een betaalpas betalen.
Tevens kunt u daar een dag- of weekvergunning aanschaffen, zodat u daarmee in het water van LHV De Snoek kunt vissen.