Ledenadministratie in andere handen

Donderdag, 11 december 2014

Nieuw adres voor ledenadministratie.

LEDENADMINISTRATIE IN ANDERE HANDEN
In nauwe samenwerking tussen Erevoorzitter Eddy Belder en penningmeester/secretaris Jan Bruins is in 2013 de gehele ledenadministratie van De Snoek overgegaan van ons eigen systeem, naar het systeem van Sportvisserij Nederland (SVN).
Dat vroeg heel veel werk, maar uiteindelijk konden de contributienota’s voor 2014 toch worden vervaardigd zoals De Snoek dat graag wilde. Dit jaar heeft SVN het systeem verder vervolmaakt en nu zijn – voor de penningmeester en de ledenadministratie – alle leden via internet online beschikbaar. De intussen verzonden contributienota’s voor 2015 hebben “nog wel wat kleine “schoonheidsfoutjes, maar het bestuur is ervan overtuigd dat die volgend jaar zijn opgelost..
De overgang naar het nieuwe systeem was voor onze Erevoorzitter Eddy Belder een mooi moment om – na 30 jaar – een punt te zetten achter zijn werkzaamheden als Ledenadministrateur. Hoewel de overige bestuursleden dit besluit betreuren, hebben zij alle begrip voor deze beslissing en de vereniging is Eddy Belder veel dank verschuldigd voor zijn jarenlange inzet als Ledenadministrateur.
Het bestuur is verheugd te kunnen melden dat zich ook een opvolger voor Eddy Belder heeft aangemeld. Ons lid Ton van Kooten – die jarenlang ons clubblad heeft verzorgd – heeft zich bereid verklaard de ledenadministratie van Eddy Belder over te nemen.
In samenwerking met Jan Bruins zal Ton van Kooten zich de komende maanden in het systeem gaan verdiepen en in de loop van 2015 zal hij de hele ledenadministratie op zich nemen.
Het bestuur bedankt Eddy Belder voor zijn jarenlange inzet voor de ledenadministratie en wenst Ton van Kooten heel veel succes bij de overname daarvan.

Dit alles betekent dat u adreswijzigingen en andere relevante zaken moet doorgeven aan:

Ton van Kooten
Sperwerlaan 21