Algemene Ledenvergadering 1 juni 2021

Woensdag, 14 april 2021

De Algemene Voorjaarsledenvergadering zal dit jaar plaatsvinden op 1 juni 2021. Er bestaat de mogelijkheid dat aanmelding vooraf nog steeds verplicht is. Via Het Kontakt houden wij u op de hoogte. Klik op "lees verder" voor de agenda.

Agenda Voorjaarsledenvergadering 01-06-2021.

Onderstaand treft u de agenda aan van de voorjaarsledenvergadering op dinsdag 1 juni 2021.

Zaal open: 19.30 uur Aanvang: 20.00 uur

1.Opening en vaststelling agenda
2.Mededelingen
3.Vaststellen verslag Algemene Ledenvergadering 13 oktober 2020
4.Ingekomen stukken en mededelingen
5.Bestuursverkiezing
   Aftredend:
  -secretaris Jan Bruins. Niet herkiesbaar.
  -Bestuurslid Cees Sprado. Deze stelt zich herkiesbaar voor een periode van drie jaar.
  Nieuw te benoemen:
  -Luuk Schalk. Het bestuur stelt voor hem als bestuurslid te benoemen voor een periode van drie jaar.
Met onmiddellijke ingang zal hij de secretariaatsfunctie gaan overnemen van Jan Bruins
6.Jaarverslag 2020
    -Verslag commissies
    -Financieel jaarverslag 2020
7.Verslag Kascommissie 2020:
   -Anthonie Huigen, voorzitter
   -Arjan Bogerd, commissielid
8.Benoeming Kascommissie 2021:
    Voorstel: Arjen Bogerd, voorzitter
    Kerst Sjouken, commissielid
    Ton van Kooten, reserve lid
9.Ontwikkelingen rond haven en Veerwiel
10.Ontwikkelingen clubgebouw
11.Rondvraag
12.Sluiting

Het is zeer waarschijnlijk dat in verband met de coronamaatregelen het ook dit jaar weer noodzakelijk is om u vooraf aan te melden in verband met het maximale aantal personen wat aanwezig mag zijn op een vergadering.
In Het Kontakt van 26 mei zult u de maatregelen aantreffen.