Uitslag koppelwedstrijd 28 augustus 2021 N.B. Meer foto's in het fotoalbum

Zondag, 29 augustus 2021

Mayke Stigter en Danny Roeters winnen koppelwedstrijd.

Afgelopen zaterdagmorgen heeft de Leerdamse Hengellaarsvereniging De Snoek een viswedstrijd
gevist. Dit betrof een koppelwedstrijd met een senior- en een jeugdlid per boot.

De weersomstandigheden waren goed. De zon scheen zo nu en dan, maar er stond wel een stevige noorden wind. Met een graad of 17 was het aan de frisse kant.

Er werd vanuit bootjes in de Veerwiel, naast de Lingebrug, gevist.
Er werden veel vis kleine vissen gevangen. Maar de totale buit bedroeg slechts 4 kg vis. Alle koppels wisten vis te vangen, veel voorns, enkele baarzen en kleine brasempjes

Winnende koppel betond uit het koppel, Mayke Stigter en Danny Roeters. Dit koppel wist 1.800 gram in het net te krijgen. Tweede werd het koppel Joshua Stigter en Kees Kool met 850 gram en derde Sander van Pouderoijen, Sander viste alleen en ving 550 gram.
De uitslag verder 4 het koppel, moeder en zoon Henny en Ruben de Jong met 450 gram en 5 het koppel vader een zoon Jarno & Jelle Stuij met 300 gram.