Kaderdag (vrijwilligers) 16 september 2023

Zondag, 17 september 2023

Zaterdag 16 september werd de jaarlijkse vrijwilligersdag gehouden. Er werd 's-ochtends gevist door een +/- 20-tal deelnemers in en rond de haven en vanaf 17:00 werden de vrijwilligers met aanhang ontvangen in het clubgebouw aan de Pr. Bernardstraat. Hier was door de penningmeester wederom een heerlijk buffet georganiseerd met specialiteiten van de lokale visboer en van het gebruikelijke chinese restaurant. Tijdens dit gezellige samenzijn werd tevens de vrijwilliger van het jaar gekozen en dat werd Janny Woelke. Janny maakt zich samen met Gerda Sjouken regelmatig verdienstelijk door onder andere haar activiteiten in de keuken op de haven na de wedstrijden van de recreanten. Kees Kool bedankte de aanwezige vrijwilligers voor hun inbreng dit jaar en uitte de wens dat zij ook de komende jaren blijven meewerken bij het voortbestaan van de visvereniging. Tevens gaf hij aan dat er altijd vrijwilligers welkom zijn om een handje te komen helpen. Na afloop van het buffet werd er nog een beetje nageborreld en nagepraat en uiteraard nog wat visserslatijn gebruikt. N.B. Zie ook de fotogalerij voor een sfeerimpressie van deze dag.