Openstaande advertenties boten en bb motoren

Op deze pagina kunnen leden een advertentie laten plaatsen welke betrekking heeft op aan- of verkoop van hun boot of buitenboordmotor. Dit kan dus zijn een mogelijke verkoop (TE KOOP) of interesse in de aankoop ervan (TE KOOP GEVRAAGD)
Geef in een korte omschrijving een beschrijving van de boot en/of buitenboordmotor, eventueel aangevuld met foto en uw gegevens (prijs, telefoonnummer en/of e-mail adres) Zet dit alles in een Microsoft WORD document en mail deze naar de secretaris van De Snoek. (e- mail adres:  luuk.schalk@gmail.com)
Uw advertentie wordt vervolgens hieronder toegevoegd.

*** N.B. Ligplaatsen behorende bij een aangeboden boot kunnen alleen worden overgenomen door leden van De Snoek ***

________________________________________________________________________________________

Plaatsingsdatum : 6-8-2023

Te koop:  Inmiddels verkocht

Open polyester visboot met een 4 pk Mariner four stroke buitenboordmotor.
De motor heeft afgelopen winter nog een uitgebreide onderhoudsbeurt gehad.
Vraagprijs € 300,-- incl. nieuwe benzinetank van 10 liter, stootkussens en 1 blik DD lak.
Te bezichtigen op ligplaats 21 *).

*) N.B. Deze ligplaats is niet in de prijs inbegrepen !!!