Fotos vissen met bewoners huis ter Leede 2023

aug 2023

Ook dit jaar zijn we weer een aantal dagdelen gaan vissen met bewoners van Huis ter Leede. Het Wieltje van Collee naast het verzorgingstehuis leende zich perfect voor een aantal vissers om een hengeltje uit te gooien. Zie fotogalerij voor een sfeerimpressie

Viswedstrijd dames juni 2023

jun 2023

Op woensdagavond 21 juni werd er de jaarlijkse viswedstrijd voor dames gehouden in het Wieltje van Collee. Deze wedstrijd werd in verband met het onweer van de vorige dag verplaatst naar deze avond. 9 deelneemsters visten een gezellige wedstrijd waarbij niet alleen vis werd gevangen, maar er ook 'oude koeien uit de sloot' werden gehaald met onderling gezellige gesprekken.

Jubilarissenavond 2023

apr 2023

Woensdag 26 april is de jaarlijkse jubilarissenavond gehouden in ons clubgebouw. 13 trouwe leden werden in het zonnetje en de bloemen gezet tijdens een gezellige avond. Bijgaand een sfeerimpressie !

Snertwedstrijd 20-11-2022

nov 2022