Automatische incasso

Wanneer u zich als lid inschrijft bij De Snoek dan wordt het bedrag van de jaarlijkse contributienota automatisch afgeschreven. Dit bespaart veel tijd bij de administratieve verwerking in de ledenadministratie en voorkomt fouten.
Het is altijd mogelijk om het geïncasseerde bedrag binnen 58 dagen te storneren. U loopt dus geen enkel risico.
De jaarlijkse incasso vindt begin november plaats zodat u tijdig in het bezit kunt komen van uw Vispas.

Voor de leden die voor 1-3-2019 lid zijn geworden was deze regeling nog niet van toepassing. Zij kunnen toch gebruik maken van de automatische incasso door het beschikbare formulier in te vullen en ons toestemming te geven.
Dit scheelt u in ieder geval  € 5,00 aan incassokosten die dan niet in rekening hoeven te worden gebracht.
Om op onderstaande link te klikken kunt u het formulier ook downloaden en invullen.

Hier kunt u het incassoformulier downloaden.