Vervanging beschoeiing Zuidwal goedgekeurd.

Woensdag, 8 maart 2017

Vandaag, 8 maart 2017, ontvingen wij het bericht dat de vervanging van de beschoeiing aan de Zuidwal door het College en de gemeenteraad is goedgekeurd.

In de raadsvergadering van 7 maart is de raad en het College akkoord gegaan met het voorstel om de beschoeiing aan de Zuidwal te vervangen. Hiermee is een eind gekomen aan de onzekerheid en zullen een aantal mensen uit het Bestuur, Technische Commissie en Havencommissie op heel korte termijn met de aannemer en de Gemeente overleggen over de planning en uitvoering van de werkzaamheden. Voor de vereniging betekent dit dat de haven aan de kant van de Zuidwal moet worden ontruimd. Als voorwaarde heeft de LHV De Snoek wel gesteld dat de werkzaamheden vanuit de haven uiterlijk 30 april moeten zijn afgerond. Daarna moeten de nu nog op de kant liggende boten weer het water in. Via de website zullen wij u verder op de hoogte houden.