Uitreiking certificaten

Dinsdag, 8 mei 2018

De Snoek huldigt BHV-ers en Viscoaches .
Vorige week heeft de Leerdamse Hengelaarsvereniging De Snoek een ledenvergadering gehouden.
Tijdens deze vergadering werden enkele leden in het zonnetje gezet voor het behalen van het diploma van B(edrijfs)H(ulp)V(erlener)
en Visscoach.
Twee leden van de havencommissie, Henri Zwijnenburg en Ursus de Boer, hebben de BHV-cursus gevolgd en deze met goed resultaat afgerond. Iedere zaterdagmorgen is de haven open voor het publiek en bij calamiteiten is er nu mogelijk een BHV-er aanwezig om eerste hulp te verlenen.
De jeugdcommissieleden Kerst Sjouken en Gerrit Boom hebben de cursus viscoach gevolgd en met goed resultaat afgerond.
Zij hebben kennis en middelen aangereikt gekregen om verantwoord met de jeugd om te gaan.
Alle jeugdcommissie leden zijn inmiddels gediplomeerde viscoaches. Om deze cursus te mogen volgen moest men een verklaring omtrent gedrag aanvragen. Ook hierover beschikken  allen.

Op de foto van links naar rechts:  Kerst Sjouken, Gerrit Boom en Henri Zwijnenburg. Ursus de Boer was helaas niet aanwezig.