Terugzending Vispassen 2018

Dinsdag, 5 juni 2018

LET OP: NIET BETAALDE VISPASSEN 2018 ZIJN TERUGGESTUURD NAAR SPORTVISSERIJ NEDERLAND!

Wij maken u er op attent dat de Vispassen 2018 die nog niet zijn betaald zijn teruggestuurd naar Sportvisserij Nederland.

In de ledenadministratie wordt u als lid van de LHV De Snoek uitgeschreven wegens het niet nakomen van uw betaalverplichting.

Er is geen mogelijkheid meer om via onze vereniging de Vispas 2018 te ontvangen.
Om in het bezit te komen van een Vispas 2018 moet u zich opnieuw aanmelden als lid bij een hengelsportvereniging.
Dit kan via onze website of rechtstreeks online bij Sportvisserij Nederland.