Jubilarissenavond 2019

Donderdag, 21 maart 2019

OP 19 maart 2019 werden de jubilarissen van de Snoek in het zonnetje gezet.

Jubileumavond 2019
Op 19 maart hebben wij onze traditionele jubilarissenavond gehouden. Negentien leden waren 25 jaar lid van onze vereniging. Nog eens twaalf leden vierden hun 40-jarig lidmaatschap. Een lid, J. van Ooyen was vijftig jaar lid en twee leden maar liefst zestig jaar. Dit waren de heer de Graaff en de heer van Zanten.
Voorzitter Kees Kool memoreerde in zijn toespraak aan de gebeurtenissen die zich afspeelden in het jaar dat deze leden lid werden van De Snoek. Dan blijkt weer hoe snel de tijd gaat. Alle jubilarissen ontvingen een blijvende herinnering.

Bekijk het fotoalbum elders op onze website.