Actiedag LHV De Snoek

Woensdag, 26 februari 2020

Op 30 mei houdt de Snoek een actiedag. Gratis hengel, tot 14 jaar een gratis jeugdvispas 2020, gratis viscursus en nog meer voordelen.

Actiedag op 30 mei, de nationale hengelsportdag.  Op deze dag kan iedereen voor tien euro lid worden.
Om te mogen vissen moet iedereen vanaf 14 jaar ook de vispas aanschaffen.
Deze kost € 22,-
Deze actiedag vindt plaats op het eiland Het Oevertje langs de Zuidwal (naast de rondvaartboten) van 11.00 en 15.00 uur.
Kinderen die op de actiedag lid worden kunnen een minicursus volgen.
Deze wordt tijdens actiedag van 13.00 tot 15.00 uur gehouden. Ook ouders en grootouders zijn van harte welkom.

De cursus houdt in:
•Hoe moet je omgaan met vissen.
•Waar moet je op letten wanneer je een tuigje gaat kopen.
•Hoe moet je peilen (hoe diep moet je vissen)
•Hoe je verschillende aassoorten kunt gebruiken.
•Waar zijn er goede visstekken in en rond Leerdam.
•Hoe zit het met vergunningen en de visapp.
•Zelf een vistuigje maken.
•Hoe zet je een onderlijntje aan je tuigje.

Bovendien krijg je alle spullen om een tuigje te maken.
Daarnaast krijg je nog een vistuigje, een hakensteker, en een setje onderlijntjes. Tevens ontvang je een echte stekkie telescoophengel van 4 meter gratis!
Aanmelden voor de cursus op kool011@kpnmail.nl
Dit is nodig i.v.m. het aan te schaffen materiaal en regelen van vrijwilligers.
Als je lid van De Snoek bent geworden en je bent nog geen 14 jaar, dan ontvang je de jeugdvispas 2020  van De Snoek gratis!
Hiermee mag je vissen en ook gaan snoeken.
Bovendien ontvang je als jeugdlid van De Snoek:
-Elke maand het Visblad boordevol interessante en nuttige informatie,
-Elke drie maanden het speciale jeugdvisblad “Stekkie”,
-Drie maal per jaar ons clubblad

Op deze website zie je elders welke activiteiten er op het programma staan en wie dat allemaal regelen. Wil je nog meer weten, vraag dan om meer informatie; via de website of telefonisch.

Oproep voor onze leden: Maak uw familieleden, vrienden, buren en kennissen attent op deze actiedag. Het is de unieke gelegenheid om bij onze vereniging aan te sluiten.Tijdens deze actiedag zullen er informatieborden over De Snoek getoond worden.
Zeker de moeite waard om ons te bezoeken.