Opzeggen lidmaatschap voor 6 oktober 2024

Woensdag, 28 augustus 2024

Klik hier om verdere informatie

De ledenadministratie is momenteel al druk bezig met de voorbereidende werkzaamheden voor het verzenden van de Vispassen 2025.
Vanaf 25 oktober wordt de daarbij behorende contributienota 2025 verstuurd.
Op 3 november zal de automatische afschrijving plaatsvinden, uiteraard alleen bij de leden die hiervoor toestemming hebben gegeven. Leden die geen toestemming hebben gegeven voor een automatische afschrijving vragen wij vóór 20 november hun rekening te betalen, zodat ook hun Vispas voor het einde van dit jaar nog kan worden bezorgd.

Opzeggen van uw lidmaatschap per 1-1-2025 kan tot uiterlijk 6 oktober 2024.
Wanneer u onverhoopt uw lidmaatschap wilt beëindigen, dan verzoeken wij u dringend dit dan ook voor deze datum te doen.