Beheer clubgebouw gewijzigd

Donderdag, 5 september 2024

Per 1-9-2024 is het beheer van het clubgebouw gewijzigd.

Per 1-9-2024 zijn onze gebouwbeheerders, Dirk en Loes Groenenberg, gestopt met hun werkzaamheden. Dit heeft tot gevolg gehad dat ook de verhuur aan de Linedancing en de wekelijkse kaartavond zijn gestopt. Uiteraard ligt het in het voornemen om het clubgebouw voor verenigingsactiviteiten en verhuur aan leden beschikbaar te houden, maar hoe dit op personeel gebied gaat worden ingevuld is nog niet geheel duidelijk. Het bestuur onderzoekt de verschillende mogelijkheden maar heeft nog geen definitieve oplossing gevonden.
In het decembernummer hopen wij hier duidelijkheid over te kunnen geven.

Voor vragen over gebruik en huur van het clubgebouw kunt u contact opnemen met

Luuk Schalk      e-mail  luuk.schalk@gmail.com   telefoon 06-30806187

Jan Bruins         e-mail  bruinshj@ziggo.nl            telefoon 06-27092374